۱۴ شهریور ۱۳۸۹، ۹:۰۵

غلامحسین پیروانی:

انگیزه و دوندگی عامل پیروزی برابر لهستان بود/ شاگردانم 8 کیلومتر دویدند

انگیزه و دوندگی عامل پیروزی برابر لهستان بود/ شاگردانم  8 کیلومتر دویدند

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار تدارکاتی مقابل تیم امید لهستان، انگیزه بالا و دوندگی شاگردانش را عامل پیروزی در این دیدار عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامحسین پیروانی پس ازپیروزی دو بر صفر روز شنبه تیم امید در دیدار تدارکاتی مقابل تیم امید لهستان با بیان این مطلب افزود : لهستان تیم خوبی بود و در کلاس بالایی فوتبال بازی می کرد و انگیزه بالایی برای برد تیم ایران داشت ، اما بازیکنان ایران با انگیزه بیشتر و دوندگی خود توانستند پیروز میدان شوند.

پیروانی در ادامه گفت : در نیمه اول بازیکنان تیم لهستان با قدرت بدنی بالای خود و همچنین با توجه به حضور سه بازیکن بزرگسال ، توانستند تیم برترمیدان باشند اما ما درهمین نیمه توانستیم دو فرصت خیلی خوب را بدست بیاوریم که از دست دادیم . اما در نیمه دوم با به صحبتهایی که با بازیکنان داشتیم ، ضد حملات را در دستور کار بازیکنان قرار دادیم و توانستیم از چند موقعیت خوبی که بدست آوردیم ، دو موقعیت را به گل تیدیل کنیم و تیم پیروز میدان باشیم .
 
وی تصریح کرد : البته نباید از تیم خوب ، با انگیزه و یکدست لهستان گذشت ، اما بازیکنان ما با فداکاری ، بازی خوبی ازخود به نمایش گذاشتند و می توان گفت که هرکدام از آنها حداقل 8 کیلومتر دوندگی داشتند که این یک حسن است و من ازعملکرد بازیکنانم راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال امید در ادامه افزود: ما در این دیدار بختیار رحمانی و آرش افشین را نداشتیم و احسان حاج صفی و کریم انصاری فر هم به همراه تیم ملی به چین رفته بودند و تعدادی دیگر از بازیکنان را به دلیل مشکلات خروجی در اختیار نداشتیم اما تیم امید لهستان به راحتی توانست تمام بازیکنان خود را مورد آزمایش قرار داده و حتی توانست بهترین بازیکنان بزرگسال خود را شناسایی کند ، که ما به دلیل این مشکلات  نتوانستیم این کار را انجام دهیم و مطمئنا پس از تکمیل شدن تیم امید و در دیدارهای دوستانه بعدی ، عملکردمان بالا خواهد رفت و روز به روز بهتر می شویم .

پیروانی تاکید کرد : من به بازیکنانم افتخار می کنم و بازهم می گویم که از عملکرد همه آنها راضی هستم .

سرمربی تیم فوتبال امید یادآور شد : تیم زیر 23 سال لهستان با توجه به امتیازمیزبانی و با توجه به فیزیک بدنی خود که شبیه به کشورهای شرق اروپاست و با توجه به فضاسازی های خود در میدان و همچنین به دلیل نظم تیمی ، قدرت بدنی بالا و مشخصا هماهنگی تیمی که مطمئنا به دلیل تمرین زیاد این بازیکنان پیش از این دیدار بود ، در نیمه اول موفق بودند . اما در نیمه دوم به بازیکنان گفتیم که بازی را به یک سوم میانی آورده و با استفاده از ضد حملات ، خود را به حریف تحمیل کنند .

وی در پایان در خصوص دیدار برگشت روز 17 مهرماه مقابل لهستان گفت: مطمئن باشید در دیدار برگشت در تهران به راحتی نمی توانیم از سد این تیم بگذریم ، چرا که قدرت تیمی آنها و انسجام شان در دیدار بعدی بالاتر خواهد رفت و ما بازی سختی مقابل آنها درتهران پیش رو خواهیم داشت .
کد خبر 1145619

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha